KALÁCS

Kedvet kaptam Hajninál a kalácsra. Elöször a család csak húzta a száját; hogy: “vasárnap és csak kalács… 😦 ” aztán azt vettem észre, hogy egyik pillanatról a másikra eltünt a kalács az asztalról. Akkor ezek szerint ízlett.
És Hajnikám! Örök hálám a jutubért!!!! Kínlódtam a fonással, mikor is eszembe jutott, hogy hoppá! én a Hajni oldalán láttam a trükköt. Azon mód, lisztes kézzel, ahogy voltam lerogytam a gép elé és hipp-hopp megfontam a kalácsot. 🙂

1 tasak szárított élesztő (7 g)
50 deka liszt (fele finom, fele kenyérliszt)
2 púpos ek. cukor
2,5 dl langyos tej
2 egész tojás
2 evőkanál puha vaj
1 tk. só
a lekenéshez egy tojássárgája

Kategória: kelt tészta, pékség | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

