Barátságos angyalok

Újfent melegség járja át szívemet. Két olyan blogtársamtól kaptam különleges barátságról szóló díjat, akiket csak innen a netröl ismerek, még sosem találkoztunk személyesen, söt nem is nagyon rég ismerjük egymást. Mégis megtisztelenek a bizalmukkal, barátságukkal és ez nagyon jól esik nekem. Igyekszem rászolgálni ezek után is a bizalmukra és nagyon bízom abban, hogy egyszer majd személyessé is válnak ezek a napi szintü, tényleg nagyon szoros kapcsolatok. Nekem/nekünk külföldön élöknek talán egy picit nehezebb is, mert el vagyunk vágva az otthontól és ezt kicsit másként éljük meg. De sosem éreztem magam kirekesztettnek emiatt. Csak néha facsarodik a szívem, amikor arról olvasok, esetleg még fotókat is látok, hogy a Csajok újra találkoztak. S én csak a földrajzi akadályok miatt nem vehetek részt ezeken a jó hangulatú, szuper talikon.
De ilyenkor azt érzem, hogy IGEN!!!! én is a csapat tagja vagyok és ez nagyon sokat jelent nekem!
Köszönöm Nektek Trinity és Limara!
A díj mottója:

Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert.”

Akkor most következik a nehezebb része a dolognak: 8 embert kell választanom, akiknek továbbadom a díjat. Ilyenkor általában én abba szoktam hagyni ezeket a játékokat, de most a barátságról van szó, s ez az én szememben szent és sérthetetlen.
Így tovább adnám a baráti ölelést:


Gizinek

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Barátságos angyalok bejegyzéshez

  1. trinity szerint:

    Mian,boldoggá tesz, ha egy ici-pici kis örömmel is sikerült teljesebbé tenni a mai napod!

  2. vimizo szerint:

    Ohh:) Köszönöm!Puszi;)

  3. Gyöngyi szerint:

    Ancsika, köszönöm szépen az angyalkákat, most nagyon ránk fér a segítsége..Legyen szép heted!

  4. Ildike szerint:

    Ancsikám!!!Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám!!!puszillak!!

  5. Puccos szerint:

    köszönöm nyannyom!!!!!!szeretlek és ölellek.Remélem nem sokára élőben is!!!

  6. gizi szerint:

    Drága Ancsika!Nagyon köszönöm neked hogy rám is gondoltál.Igen csak jólesett nekem. További jó sütést, főzést.Puszillak: Gizi

Vélemény, hozzászólás?

