Meglepetés

Ajándék! Magam leptem meg magam ezzel a klassz új mérleggel. A régi mérlegem már halódott, így nem volt felesleges pénz kidobás. Bár a régit azért még lehetett volna használni, de én ettöl az új mérlegtöl most igazán boldog lettem. Néha ráfér az emberre a kényeztetés, még akkor is, ha csak saját magát kényezteti. Jót tesz a léleknek!

Reklámok
Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Meglepetés bejegyzéshez

  1. Tünde Pintér szerint:

    MiankámNagyon csini mérleg!!!!!Gratulálok!!!!Pussz

  2. linbori szerint:

    Biztosra mentél a nőnapi ajándékkal 😀

  3. csongi szerint:

    Klassz mérleg, én is imádom a digitális mérlegemet 🙂

  4. gizi szerint:

    Legyen benne nagyon sok örömöd!!!!

  5. trinity szerint:

    Nekem nemrég van csak digitálisom, nagyon jól használható…De a Tiéd sokkal szebb!!!Én mostanában 2 új muffinsütővel kényeztettem magam, majd megmutatom:)Kell ez néha, nekünk nőknek….

Vélemény, hozzászólás?

