(2009. március 14.) nap bejegyzései

Zöldcitrom torta

Gyermekem nagyon oda van a citromos dolgokért. Ma reggel megkért, hogy süssek neki citrom tortát. Élenken élt emlékeimben Stahl J. citrom tortája. Így ma ezt sütöttem meg. Öszintén bevallom, hogy bíbelödtem vele rendesen. Szó, mi szó megérte a fáradtságot, mert … Bővebben…

Kategória: gyümölcs, torták | 2 hozzászólás

Eper balzsamecettel

Jó pár évvel ezelött a Pretty Woman c. filmböl megtanulhattuk, ha epret eszünk, érdemes mellé pezsgöt inni, mert kihozza az eper zamatát. Úgysem rossz, az biztos! Viszont aki még nem próbálta a friss epret igazi balzsamecettel….. hmmmmm!!! Mindenképp próbálja ki, … Bővebben…

Kategória: balzsamecet, gyümölcs | 5 hozzászólás

Nápolyi rakott tészta

Valami nem túl nehéz ételre vágytam, így a léböjt kúra után. No, meg családom is várva-várta a “normális” ebédet. Kerestem, kutattam, majd a Mindmegette-n rábukkantam erre a receptre. Kb. olyan, mint egy lasagne, de mégis egészen más. Egyszerü az elkészítése, … Bővebben…

Kategória: olasz, tészta étel | 1 hozzászólás