Garffyka bucija

Teljeskiörlésü lisztes bucik

Nagyon nagy köszönettel tartozom Garffykának, hogy közzétette ezt a szinte pillanatok alatt elkészíthetö és tényleg nagyon finom buci receptet. Változtatás nélkül, mindent úgy csináltam, ahogyan az nála leírva vagyon. Kb. 5 percbe tellett, míg mindent kimértem és agépbe pakoltam, aztán csak annyi volt a dolgom, hogy dagasztás után kelesztötálban a duplájára kelesztettem a tésztát, majd átgyúrtam, megformáztam a bucikat, újra kelesztettem és kisütöttem. Mennyei!

140 ml víz
140 ml tej
300 gr liszt
150 gr teljeskiőrlésű liszt
1,5 tk só
2 tk cukor
1,5 tk szárított élesztő

tej a kenéshez
teljekiőrlésű liszt a szóráshoz

Reklámok
Kategória: pékség, zsemle | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Garffyka bucija bejegyzéshez

  1. Limara szerint:

    Gyönyörűek! :))

  2. trinity szerint:

    Hétvégén én is, én is:))))

  3. Gyöngyi szerint:

    Reggelire küldhetnél..

  4. Mian szerint:

    Köszi Lányok!Gyöngyike! elfogyott!!! De ma sütöm a köv. adagot! :))))

  5. JD szerint:

    Feliratkoztam a kóstolóid közé 🙂

Vélemény, hozzászólás?

