Schokolade

Tegnap azt gondoltam, hogy ideje lenne magam meglepni valamivel. Már régóta kerestem ezt a könyvet, aztán végre a neten rákadtam, így iziben meg is rendeltem. Ma pedig mire haza értem a rég áhított könyv fogadott. Rögtön átlapoztam, nézegettem a csodás fotókat és “ízlelgettem” a recepteket. Most már csak munkára fel! Hamarosan gyártom a jobbnál-jobb csokis finomságokat. Már csak azt kell eldöntenem, hogy a 100 féle receptböl minek alapján állítsak fontossági sorrendet!?

Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Schokolade bejegyzéshez

  1. napmátka szerint:

    Szerintem teljesen lehetetlen sorrendet felállítani. Kezd az elejéről, s ha a végére értél, újra az elejére lapozhatsz…:-)

  2. Mian szerint:

    Jó ötlet! :)))

  3. trinity szerint:

    Na, akkor hízókúra indul-mert nem fogjuk mi sem megállni:))))

  4. gizi szerint:

    Nagyon klassz kis könyv!! És végig is eszed majd, vagy csak nézed a többieket?? Látom merényletre készülsz ellenünk!!(nevetés)

  5. alchri szerint:

    Ancsám, jöhet mind, felölem hátulról is elkezdheted;)

  6. Gyöngyi szerint:

    Nekem a sorrend mindegy.. kezdjük az elején!:)

  7. csongi szerint:

    Én azért csak annyit kérnék, hogy az egyszerűbbekkel kezd, mostanában nincs sok időm. Köszi!

Vélemény, hozzászólás?

