Cukkinis, sajt-nyársak

Tegnap Duende elkészítette a panír sajtot, amit remekül lehet sütni is. Erröl jutott eszembe, hogy a hétvégi grillezésnél én is sütöttem sajt nyársakat. Igaz, a sajtot nem én készítettem, hanem vettem, de remekül lehet majd a saját készítésüt is grillezni. Semmi extra, mert csak hosszúra vágott zsenge cukkini szeletekbe tekertem a sajtot. Váltakozva 1-1 gombával nyársra szúrtam, majd szines borssal böven megszórtam és meglocsoltam olivaolajjal.
Reklámok
Kategória: grill, sajt | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Cukkinis, sajt-nyársak bejegyzéshez

  1. Garffyka szerint:

    Imádom a cukkinit! Ráadásul hétvégére grillezést tervezünk 🙂 (remélem nem mossa el az eső.
    Nagyon ötletes 🙂

  2. trinity szerint:

    Ancsika,
    gyönyörű megint-és nagyon szeretjük!!!

  3. Chef Viki szerint:

    Hétvégén nálunk is befigyel a grillezés!

    Ötlet lopkovics :-))

  4. napmátka szerint:

    Én is nagyon szeretem a cukkinit és a gombát – s persze főleg sajttal. Így ezt bármikor megenném, nagyon kívánatos!

  5. Mian szerint:

    Csináljátok meg nyugodtan, mert nagyon finom! 🙂

  6. Renata szerint:

    Ez tök jó!
    Cukkinit még nem vettem az idén, mostanság inkább padlizsán túltengés van itthon.
    Hasonlót csináltam tavaly (cukkinis) csak tofuval.

Vélemény, hozzászólás?

