Maci a málnásban….

ez voltam ma én! Kora reggel útrakeltünk málnát szedni. Annyit ettem a friss, érett, zamatos gyümölcsböl, hogy majd` kipukkadtam. Jó szerencsémnek köszönhetöen olyan környéken élünk, ahol szinte minden gyümölcshöz (sajna barack nincs!) hozzájutok, szedd magad keretében. Így volt a rengeteg eper, ma pedig a málna. Fenem már a fogam az áfonyára (még 8-10 nap) és a cseresznyére, meggyre is. Most itt ülök a rengeteg málna közepén és osztok, szorzok, hogy mindenre jusson, amit elterveztem. Ezért, most eltünök egy kis idöre, mert a málna nem várhat.
Feldolgozom, persze közben majd készítek egy pár fotót is, aztán visszatérek.

Reklámok
Kategória: ez + az, gyümölcs | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Maci a málnásban…. bejegyzéshez

  1. "saját levében" szerint:

    "Két pici mackó ha náthás,
    Takonyban úszik a málnás!"

  2. Gabah szerint:

    :-)))))))))))))

  3. miss Muffin szerint:

    de jó neked, hogy ennyi gyümitek van! én is szeretnék majd egyszer egy hatalmas kertet rengeteg gyümölccsel! anyuéknál van málna meg barack, de az nem ugyanaz. 🙂

    kíváncsi vagyok, miket fogsz sütni, már epekedbe várom! 😉

  4. Gabah szerint:

    És irigy is vagyok, emrt évek óta nem jutok málnához! Pontosabban 5 éve. Illetve jtni jutnék, de jelenleg drágábban mérik, mint az aranyat.
    Így marad az a 3-4 tő, ami a kertben nő.
    :-(((
    Majd jövök hozzád nézelődni. Az is jobb, mint a semmi. 🙂

  5. szepyke szerint:

    Én tegnap főztem be a málnát lekvárnak. Gyönyörű gyümölcs, és az illata is mesés. (én nem szeretem, mert apró magok vannak benne és szőrös…)

  6. JD szerint:

    Imááááááádom! 🙂

  7. trinity szerint:

    Én is IMÁDOM!!!Irigy, irigy…..

  8. Mónika szerint:

    Van a telkünkön 3 málnatő. Összesen 2 szem termett az idén.:))
    A szomszéd öreg bácsinak temérdek van, kihajlik az utcára, ott kelletik magukat az óriási szemek, csak hát ugye nem az enyémek… 😦

  9. Mian szerint:

    Saját levében! :)))))) ez édes! 🙂

    Gabah! gyere! várlak szeretettel!

    Muffinka! még csak tobzódom a receptek közt! De már egy csomó munkával kész vagyok 🙂

    Szepyke! és, ha szörös???? attól még finom! A barackot sem szereted? az is szörös :))

    JD, Trinity! Gyertek, van még!!! Legalább lesz segítségem :)))

    Mónika, nekem is van már 3 tö a kertemben, de még nem terem. Talán jövöre! Addig meg marad a szedd magad! 🙂

  10. Belly szerint:

    jaj de szép szemek,szinte érzem az illatát…

  11. lúdanyó szerint:

    De irigyellek a sok málna miatt!! A kedvenc gyümölcsöm 🙂

  12. napmátka szerint:

    Nálunk a nomádportán mostanra érett le az eper. Viszont sok málna van!

Vélemény, hozzászólás?

