Tutti-frutti szelet

Még mindíg adós vagyok málnás recepttel. Ezt a süteményt is a nagy málna beszerzés után sütöttem, csak épp idöm és alkalmam nem volt még posztolni. Valami gyors és laza sütire vágytam és épp szembejött velem Trinity blogján (forrás: Latsia) a Melba szelet. És egy régebbi Nök lapjában pedig találtam egy Tutti-frutti szeletet. Még mondja valaki, hogy nincsenek csodák. Csak akarni kell és az ember rátalál arra, amire épp vágyik. Pozitív gondolkodás!!!
Így a 2 sütiböl alkottam egyet. Annyira finom volt, hogy kb. 10 perc alatt fogyott el. Ismétlésért kiáltozik.
És a lekvárokkal még mindíg adós vagyok. Nem felejtettem el, közben itt van a nyakamon a cseresznye és a meggy. Nálunk holnap kezdik szedni a cseresznyét.

25 dkg puha vaj
30 dkg cukor (fele barna)
1 cs. vaniliás cukor
3 tojás
20 dkg liszt
5 dkg darált mandula
1/2 cs. sütöpor
pici só
málna, ananász, meggy
mandulaforgács

A vajat a cukorral habosra kevertem. Hozzáadtam a tojásokat is, egyenként. Egy másik tálban összekevertem a lisztet, sütöport, sót és a mandulát, majd a vajas krémhez kevertem. Egy kisebb tepsit kivajaztam és a tésztát beleöntöttem. A málnát, a friss ananászt és a magozott meggyet szépen sorban a tészta tetejére pakoltam, majd megszórtam a mandulával. 175°-ra elömelegített sütöben jó 50 percig sütöttem.
Kategória: gyümölcs, sütemények | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

14 hozzászólás a(z) Tutti-frutti szelet bejegyzéshez

  1. Limara szerint:

    Nagyon guszta! :))
    Nézz be hozzám, kérlek! :))

  2. Wise Lady szerint:

    Gyönyörű!

  3. Andi szerint:

    Tetszik nagyon a süti,légyszíves nézz be hozzám,ajándék vár!

  4. Dóri szerint:

    Nagyon jól néz ki a süti és biztos finom is volt, hiszen csak volt.
    (Ezt csak nagyon halkan jegyzem meg: a leírásból hiányzik a tojások felhasználása. Szívesen megkóstolnám.

  5. trinity szerint:

    Nagyon kívánatos a málnával!!
    Ahogy Te fotózol,….. tudod Te egyáltalán, milyen szép????
    Komolyan, fantasztikus vagy!!!

  6. Latsia szerint:

    Szia, csak a pontosság kedvéért…ez a recept a júliusi GOOD FOOD újságból van, és MELBA KOCKA a neve, ezt fel is tüntettem a recept alatt.

  7. Mian szerint:

    Köszönöm lányok! 🙂

    Dóri, igazad van! Már pótoltam is a hiányosságot. Köszönöm neked!! 🙂

    Trinity! csak irulok és pirulok! 🙂

    Latsia, köszönöm a pontosítást. Trinity oldalán láttam, hogy töled van a recept, de most a Te oldaladra be sem néztem. Azért nem lett Melba a neve, mert a melba mindenkor barackot takar. Ebben a sütiben pedig nincs barack. A Nök lapjában pedig lajos Mari tollából, málnával és ananásszal Tutti-frutti néven szerepel. Kicsi a világ! 🙂 De belinkellet téged is szívesen, mint forrást megjelölve! 🙂

  8. Scofield szerint:

    most a poszt a régi vagy az időjárás ennyire vicces:) még csak most érik a cseresznye? vagy ráérős idődben vissza aggattad a fára?

  9. Mian szerint:

    Scofield! nálunk ma kezdik szedni a cseresznyét :)))

  10. Scofield szerint:

    na akkor még előtted az élet:) de vicces, hogy a málna után érik arra felé:)

  11. miss Muffin szerint:

    Hmm, ez is mennyeien néz ki!!
    Épp most állok neki sütni, de még nem tudom hogy mit… 😀
    Van egy rakás kajszibarackom…
    lehet kipróbálom ezt barackkal…?
    na majd meglátjuk, szétnézek nálad… 🙂

  12. Scofield szerint:

    off hehe:) most jutott eszembe tutti fruttiról celeb brezsnyevszemöldökű kiszel tünde néni:)))) Ö is tutti frutti piroskája volt anno aus ungarn:)

  13. Latsia szerint:

    köszi Mian, aranyos vagy, de nem azért írtam, hogy engem belinkelj, arra semmi szükség, hanem csak azért mert ez tényleg Good Food recept, még ha a gyümölcsöt lecserélted is;O)
    További sok finomságot neked!

Vélemény, hozzászólás?

