Visszatértem

Ez is elmúlt, mint minden jó. Rengeteg jókedv, móka, kacagás kísérte az elmúlt 10 napot. Sok helyen jártunk, minden számunkra kedves baráttal tudtunk idöt tölteni. Nem utolsó sorban pedig végre személyesen is megismerhettem legkedvesebb blogtársaimat, a gyenesdiási MBT-n. Jókat ettünk, beszélgettünk, de még a 2 nap is kevés volt. Részletes beszámolóval én nem is állnék elö, mert megtették helyettem a többiek. Az biztos; ez a 2 nap örökre a szívemben marad.

Itthon minden rendben fogadott. Imádott kutyusom már nagyon jól van és visszaadhatatlan az az öröm, amivel várt. Már nagyon hiányzott. Ahogy a kertem és a virágaim is. Rengeteg paradicsomot, parikát tudtunk szedni. És 2 hatalmas spárga tököt is. Végre készülhet nálam is tökfözelék, jó sok kaporral. A rengeteg cukkinit még nem is említettem. Meg a répákat, amik hatalmasra dagadtak. Jó volt haza jönni.

Az orchideám pedig olyan virágokat produkált, mint még sosem (és csak a fele látszik a képen!)

Reklámok
Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

