Baconban sült pulykacomb

Amikor tegnap készítettem az ebédet, még nem is gondoltam rá, hogy ez is fel fog kerülni az oldalamra. De annyira jól sikerült és olyan nagy dícséretet kaptam a családtól, hogy mindenképp idekívánkozik. Pedig nagyon egyszerü, pillanatok alatt elö lehet készíteni, aztán csak magára hagyni a sütöben. Az eredmény pedig magáért beszél. Köretnek édesköményes sütöben sült krumlit kínáltam hozzá, amire pár nappal ezelött Nokedli oldalán figyeltem fel. Érdemes volt ezt is kipróbálni, mert fenséges!

DSCF3188

1,20-1,30 kg pulykacomb (egyben)

6-8 gerezd fokhagyma

só, bors

1-2 szál friss kakukkfü, rozmaring,

zsálya, tárkony

baconszalonna

olaj

A pulykacombot több helyen egy hegyes, éles késsel megszúrkáltam, majd mindegyik lyukba beledugtam félbevágott fokhagymagerezdeket. Sóztam, borsoztam és betekertem a vékonyra szeletelt szalonnával. Tepsire fektettem, pici olajat és kb. 2 dl vizet öntöttem alá. Friss zöldfüszerágakat – mindent, amit még a kertben találtam – melléfektettem.  Alufóliával lefedtem és 180°-ra elömelegített sütöben jó 1 órát sütöttem. Levettem a fóliát és 20-25 perc alatt megpirítottam. A fent említett édesköményes krumplit és zöldsalátát adtam mellé.

sült pulyka

Kategória: csöben sült, föétel, szárnyas étel | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Baconban sült pulykacomb bejegyzéshez

  1. csongi szerint:

    Szia! Hogy-hogy váltottál? Egyébként én örülök neki, mert ez az oldal nekem sokkal gyorsabban bejön 🙂 Puszi♥

  2. ancsika1 szerint:

    szia Andi!!! de örülök Neked!!!! 🙂
    Azért váltottam, mert beleuntam abba, hogy nem tudok a blogspoton semmit változtatni. Tudod, a régi téma!
    Így most szabadon garázdálkodhatok! 🙂

    Puszillak! Majd írok!

  3. stampoasis szerint:

    örülök, hogy neked is bejött a krumplis-édeskömény. én ilyen szalonnába göngyölt húst csirkemellel szoktam, de ez a fokhagymás bedugsosás most nagyon izgatja a fantáziámat. nagyon jó lett az oldalad, úgy örüllök, hogy ilyen gyorsan sikerült!!

  4. trinity szerint:

    Hát ez szuper lett Ancsi!! Mit fogsz te itt garázdálkodni? :)))

  5. gesztenye szerint:

    Ancsika!

    Nagyon szép az oldalad!
    Szuper ez a husi!:-))

  6. Marcsi szerint:

    Klassz lett az új oldalad!!!!

  7. ChefViki szerint:

    Ancsika, helló az új ruciban :-))

    Nagyon gusztát főztél! Ez az édesköményes téma… Még sosem használtam édesköményt! Mennyire domináns az íze?

    Megyek, szétnézek most alaposabban!

  8. Gasztro Miner szerint:

    Szia!

    Olvastuk a gasztroblogodban, hogy ide költöztél. Szeretném megkérdezni: hozzájárulsz, hogy az új blogod is felvegyük a gasztro.miner.hu oldalra?

    Mivel az előző blogod listázzuk, a dolog menetét ismered (bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni írásodat, akkor a blogodra fog eljutni; a csatlakozásnak anyagi vonzata nincs; a bejegyzések első egy-két mondatának listázásához a blog feedjét dolgozzuk fel, tehát semmilyen technikai teendőd sincs, stb.), de ha van kérdésed, örömmel válaszolok!

    Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, kérlek írj!

    Üdvözlettel:
    Miner.hu

  9. Edit szerint:

    Szep az uj hely, tetszik!
    Majd szamolj be arrol, hogy tetszik itt!

  10. erika szerint:

    Ancsika üzeni, elöreláthatólag, legkésöbb okt.15-töl lesz újra nete, türelemeteket kéri;)
    Üdv., alchri

  11. Napmátka szerint:

    Szép az új külső is, és nagyon szívesen megenném most ezt a finomságot, pedig már késő van az evéshez…:)

  12. Szücs Gabriella szerint:

    Én ezt ma kipróbálom! Valami ilyesmit gondoltam, de most azonnal megyek a konyhába…4 :-)))

Vélemény, hozzászólás?

