birsalmasajt

DSCF3264

Tavaly már készítettem birsalmasajtot és posztoltam is októberben. Aki kíváncsi a receptre itt megtalálja. Ebben az évben csak annyit változtattam rajta, hogy nem került bele vágott dió és nem özgerinc formába tettem, csak egyszerü tepsibe. Dermedés után kockákra vágtam. Így tettem el egy jól záródó dobozba.

  birs

Kategória: gyümölcs, zselék | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

31 hozzászólás a(z) birsalmasajt bejegyzéshez

  1. Limara szerint:

    Gyönyörű! Én még csak az erőt gyűjtöm, pedig jó lenne összeszedni magamat, mert hamarosan nem lesz miből főzni :)

  2. Tündér szerint:

    Szép lett! Egyre gondoltunk, idén nálam is tepsikben száradt…

  3. Vesta szerint:

    Olyan szépek lettek a képek, meg amúgy is, olyan szép lett itt nálad minden!És nagyon guszta ez a birsalmakocka!

  4. stampoasis szerint:

    csodálatos az elsö fénykép. a többi is, de ez olyan kellemes gyertyagyújtós-hangulatot áraszt.
    én különben az idén csináltam özgerincformában;-)

  5. trinity szerint:

    Kérek!! Tényleg nagyon szép!!!

  6. duende szerint:

    annyira gyönyörűek a fotók… hogy ide érzem a sjat illatát… mert az… a világ egyik legfinomabb illata!

  7. Andi/cuki szerint:

    De szépek a fényképek,csak lesek…Szeretem a blogod,díjat is adok érte!:-))

  8. Gizi szerint:

    Szia Ancsika!
    Nagyon finom lehet, szívesen megkóstolnám!! Én még soha nem mertem nekiállni.
    Kérlek nézzél be hozzám, van ott számodra egy ajándék.

  9. scofield szerint:

    holnap keresztül haladok a városodon:) valami belga?

  10. scofield szerint:

    beutlek akkor a gpsbe:)

  11. scofield szerint:

    a kérdés jó. reggel indulok brüsszelből

  12. ancsika1 szerint:

    Ezt a kérdést passzolom, mert még nem voltam kocsival Brüsszelben. (máshogy sem!) így nem tudom meddig tart az út Nürnbergig.

  13. scofield szerint:

    szerintem kora délután

  14. ancsika1 szerint:

    Bakker! 5-ig dolgozom :(

  15. scofield szerint:

    :) nálam a kora délután nyolc elött van:) tudod itt tovább sötétedik:)

  16. ancsika1 szerint:

    adj egy címet és megadom a mobilszámom! :)

  17. trinity szerint:

    Ugorj át Ancsi!!!
    http://zamatesillat.blogspot.com/2009/10/ujabb-dij.html

    Légyszi Scofieldot meg ne hagyd addig békén, míg ki nem derül hová tűnt!!!!!! És tessék előjönni!! Nem félévente, gyakrabban!!!(Valami Ancsi féle sütis gaszro-kínzás mondjuk???:DDD)

  18. scofield szerint:

    :))))))))) a turot:) dolgoztam:) scofield969@gmail.com

    trinity:) ne örülj:) pénteken szombathelyen leszek

  19. scofield szerint:

    látom:) elmentettem.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

