Mákos karika

Nagyon süthetnékem volt vasárnap délután. De sem kedvem, sem túl sok idöm nem volt már arra, hogy valamilyen süticsodát varázsoljak. Ez a mákos karika pillanatok alatt elkészült és ugyancsak pillanatok alatt el is tünt az asztalról. Azt gondolom, akkor ez jelent valamit… :) 

 

DSCF3314

 

200 ml Rama Cilinesse

100 g cukor

1 cs. vaniliás cukor

1 tojás

200 g liszt

75 g étk. keményítö

50 g mák

100 g fehér csokis bevonó

 

A Ráma krémet a cukorral, a vaniliás cukorral és a tojással habosra kevertem. Az étkezési keményítövel összekevert lisztet beleszitáltam, végül beleforgattam a mákot is. A tészta masszát egyszer használtos nyomózsákba töltöttem és a legnagyobb csillagalakú csövel karikákat nyomtam egy sütöpapírral bélelt sütölapra. Elömelegített sütöben (légkeveréses: 175°) 10 perc alatt “rózsaszínüre” sütöttem. Sütörácsra szedtem es hagytam teljesen kihülni. Felolvasztottam a fehér torta bevonót és mindegyik karikának az egyik felét belemártottam. Visszatettem a rácsra, ahol lecsöpögtek, megszáradtak. Pillanatok alatt fogyott el a kb. 40-45 db!

 

DSCF3321

Reklámok
Kategória: sütemények | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

25 hozzászólás a(z) Mákos karika bejegyzéshez

  1. ChefViki szerint:

    Lenyűgöző… Nem csoda, hogy pillanatok műve volt a párolgás!

    A kép meg állati rusztikus… Nagyon tetszik!

  2. Wise Lady szerint:

    Szépséges a karika és a fotó is!

  3. trinity szerint:

    Ancsi-mondjad:
    miért nem a szomszédomban laksz??????
    Nem igazság!!!!Ez annyira gyönyörű lett megint….

  4. trinity szerint:

    Egyszer használatos nyomózsák??? Én még olyat nem láttam, pedig épp a mosogatását utálom….

    • ancsika1 szerint:

      Trin! azt hiszem jobban járnánk, ha Ti költöznétek kicsit nyugatabbra! 🙂
      Igen van 1x használatos nyomózsák. Én is azért szeretem, mert nem kell kimosni!
      Majd beszélünk róla!!!! 🙂

  5. stampoasis szerint:

    ha olyan fnimo volt, mint amilyen gyors és szépséges, akkor megértem, hogy pillanatok alatt elfogyott.

  6. gesztenye szerint:

    na kérem, le vagyok nyűgözve, megint ez a csodás fotó, na meg a süti, mentettem, karácsonykor elő is veszem:-)))

    írtam a sharonhoz :-))

  7. Gizi szerint:

    Nagyon guszták lettek a karikáid!!! A képek mesések!! Én is viszem a receptet, és köszönet érte.

  8. Garffyka szerint:

    Én is elteszem karácsonyra, de előtte lesz egy próbasütés 🙂
    Ancsi, mivel tudnám kiváltani ezt a Rama Cilinese krémet? Mert itt ilyet nem láttam.

    • ancsika1 szerint:

      Garffykám, sztem simán puha sütömargarinnal helyettesíthetö.
      Csak azért csináltam a Culinesse-vel, mert ezt írta a recept. Próbáld ki rendes Rama-val, biztos müködik 😉

  9. szepyke szerint:

    Nah, itt vagyok! Kérek mákosat!

    És a fotók már megint gyönyörűek!

  10. Napmátka szerint:

    Szia Mian!
    Lenyűgöztél ezzel a süteménnyel, nagyon szeretném megkóstolni, és a fotó is álomszép!

  11. ancsika1 szerint:

    Napamátka! kösuönöm!
    ha eljönnél hozzám. sütnék neked! 🙂 De próbáld ki!!!

  12. hargitai.bea szerint:

    Szia,

    az az igazság, hogy oda vissza kattingtattam, értetlenkedve, hogy te az
    az Ancsika vagy tényleg, aki nálam azt írta magáról…???
    Nem hiszem el. Ez a kép valami mesés!!!

  13. reeva szerint:

    huhh… elállt a lélegzetem! milyen egyszerű és milyen gusztusos süti!!! főleg mákból!
    köszi a receptet!

  14. köke szerint:

    Szia – szerinted vajjal is működik? Naggggyon jól néz ki hmmm Ági

Vélemény, hozzászólás?

