hogy jól induljon a nap

Jó pár posttal ezelött feltettem a kérdést és ötleteket vártam töletek az egészséges reggeliröl.

Felvirradt a nagy nap, ma én készítettem a gyerekeknek az iskolába a tízórait. Végül Alchri ötletét valósítottam meg. Saslik pálcikákra tüztem teljes kiörlésü kenyeret ( 2 vékony szeletet zsírszegény krémsajttal ragasztottam össze), retket, uborkát, paprikát, sajtot és szölöt. Már a szem is jól lakik vele – úgy gondolom. Második fogásként pedig natúr joghurtba mézet kevertem, majd apró kockákra vágott alma, körte, kivi és banán került bele. Az elsö szünetre vittem be a gyerekeknek, akik kitörö ovációval fogadtak. Arról még nem tudok beszámolni, hogy ízlett e, csak remélni tudom. Elmesélem majd ezt, ha haza ér a gyermekem délután.

 

001

Kategória: ez + az, gyümölcs, zöldség | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) hogy jól induljon a nap bejegyzéshez

  1. grenadine szerint:

    zseniális! kipróbálom a lányomnál, aki semmilyen szendvicsre hasonlító tárgyat nem hajlandó magához venni..

  2. ChefViki szerint:

    Hm… Nem csoda, hogy ovációval fogadtak 🙂 Ennek egy gyermek sem tudna ellenállni, legyen bármily válogatós!

  3. Wise Lady szerint:

    Nagyon jó ötlet! Kíváncsi vagyok a gyerekek véleményére is.

  4. ancsika1 szerint:

    Megkaptam a választ és nagyon büszke vagyok! Beírt a tanár néni az üzenöfüzetbee, hogy nagyon-nagyon szépen köszönik a csodás reggelit. A gyerekek is és ö is nagyon meg voltak elégedve; mindent elpusztítottak! 🙂

  5. stampoasis szerint:

    én is elpusztítottam volna, ha valaki ma ilyen finomsággal fogadott volna;-)

  6. ZuccheroFilato szerint:

    Ancsika,
    Nagyon jò otlet!
    P.S. Leforditottam a receptet ha èrdekel!!
    Szia
    Aniko

  7. trinity szerint:

    Ancsi, felfogad az osztály fő-főszakácsának!! A legtöbb gyerek nem is lát otthon ilyen ötletes tízórait!!!Ügyesen megoldottad!!

  8. Garffyka szerint:

    Ancsi, valóban jól lehet lakni már a látvánnyal is, nagyon jól néznek ki! Ügyes vagy 🙂 Szerintem a gyerekek azt szólják, hogy még, még, kérünk még 🙂

Vélemény, hozzászólás?

