kókusz makronen és mogyorós csók

Végre sikerült ma idöt szakítanom és elkezdödött a nagy adventi sütögetés. Elsö körben a szokásos plätzcheneket sütöm. Ezek közé tartozik a kókusz makronen és a mogyorós csók. Egyszerüen nincs advent nélkülük; legalábbis nálunk. A receptet már tavaly beírtam a blogba, így, ha valakit érdekel, az alábbi linkekre kattintva máris olvashatja. A receptek az alapadagokat tartalmazzák. (csak zárójelben jegyzem meg, én 4x mennyiséget sütök mindegyikböl. Totál nagyüzemi mennyiség és mégis elfogy egy szemig)

Kókusz makronen

Mogyorós csók

002-crop

Kategória: édességek, Karácsony, sütemények | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

15 hozzászólás a(z) kókusz makronen és mogyorós csók bejegyzéshez

  1. trinity szerint:

    Ancsikám,
    nem is tudom, mit dícsérjek-a sütit, vagy a csoda-fotót!!!! Gyönyörű!! Tudom, mindig ugyanazokat a jelzőket használom, de kifogytam belőlük:)))

  2. Kiskukta szerint:

    Gyönyörű! Én még nem szólaltam meg nálad, de nagyon tetszett a régi bolgod is, meg a mostani is, a képeid meg szuper szépek!

    • ancsika1 szerint:

      Kiskukta! örülök, hogy megszólaltál! Remélem máskor is meg fogsz! 😉
      Örömmel látlak mindíg, annál is inkább mert én is szívesen nézegetek nálad. Akkor “találkozunk” 🙂

  3. Viki szerint:

    Énis énis énis meg akarok szólalni 🙂
    Off: Ancsám ! e-mail címed a régi ?
    Én vagyok béna a blogodhoz, vagy tényleg tan látom, hol lehet feliratkozni ? hi hi hi
    Örexem 🙂
    Ettől függetlenül sokat olvasok Nálad. Pusszantalak. (Macust külön is)

  4. Thrini szerint:

    Húúúúúúúúúúúú de csodálatos fotókat készítesz, remek ételekről. Jövök leskelődni sűrűbben! 🙂

  5. szepyke szerint:

    Én mindentől dobtam egy hátast! Ancsi, a képeid.. mesések!:)

  6. stampoasis szerint:

    ancsika, én mondtam, hogy nem szoktam nagyon plätzcheneket sütni, de ezzel a kettövel úgy eltaláltad a´gyenge pontomat, hogy nocsak.

    kg-jaim számára kérlek legyél tekintettel és légyszíves tegyél fel olyan sütiket, amelyeket NEM szeretek. (pl. ki nem állhatom az orengeta/ zitronat-tal készített sütiket).

  7. reevi szerint:

    született kókuszellenes vagyok, de a mogyorós csókra rákattantam!!!!!

  8. Visszajelzés: mikulás avagy konyhai katasztrófák 1. – nikolaus oder küchen- katastrophen 1. « NOKEDLI

Vélemény, hozzászólás?

