rendszeres olvasás

Nagyon sokan kérdeztétek már, hogy ezen az oldalon miért nem lehet felíratkozni rendszeres olvasónak!? A magyarázat egyszerü: nem tudok betenni olyan oldalelemet, ahol ezt meg lehet tenni, pedig már nagyon sokféle módon próbáltam.

Ezért arra kérlek benneteket, ha valaki szeretne rendszeres olvasónak regisztrálni, azt tegye meg a régi oldalamon. Oda is járok, napi rendszerességgel, így folyamatosan tudomásom van róla, ki tisztel meg a látogatásával. Köszönöm Nektek!

itt lehet felíratkozni

/ha valaki esteleg tud segíteni abban, hogy ide, erre az oldalra, hogyan tudok betenni egy ilyen panelt, kérem írjon!/

Reklámok
Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

10 hozzászólás a(z) rendszeres olvasás bejegyzéshez

  1. trinity szerint:

    Remélem lesz erre is megoldás….

  2. Dulmina szerint:

    Ahol nincs kint a “Rendszeres olvasók” oldalelem, oda is fel lehet íratkozni a Blogger Irányítópult segítségével. Az “Olvasnivalók listája” alatt a “Hozzáadás” gombra kell kattintani, majd bemásolni a követni kívánt blog URL címét (jelen esetben https://ancsika1.wordpress.com/). Ezután a “Következő”, majd a “Rendszeres olvasás” gombra kattintva már látszanak is az itteni bejegyzések is az olvasnivalók között. Így ugyan a blogon nem látható, hogy valaki felíratkozott, de a bejegyzéseket tartalmazó hírfolyamot megkapja a szokásos módon.

    • ancsika1 szerint:

      Dulmina, köszi a segítséget, de nem a saját bloglistámat nem tudom áthozni, hanem rendszeres olvasó modult nem tudok ide betenni!
      Azért köszönöm! 🙂

      • Dulmina szerint:

        Arra sajnos nincs ötletem, ez mindazon olvasók részére megoldás, akik ezt a blogodat szeretnék követni ilyen módon. Például én is így vagyok felíratkozva hozzád.

        Közben beugrott, hogy Csokiparány-Csengét lenne érdemes megkérdezni. Az ő blogja sem blogspotos címen van, mégis kint van nála a rendszeres olvasók oldalelem. Hátha ő tud segíteni, hogy hogyan lehet beilleszteni ilyen esetben.

  3. ancsika1 szerint:

    Köszi Dulmina! akkor majd megkérdezem csokiparányt! 🙂

  4. sedith szerint:

    Hát, én rendszeres olvasód vagyok!:) Minden egyes bejegyzésed megjelenik az irányítópultomnál. Úgy csináltam valahogy, hogy ha nem jön Mohamed…, azaz, ahogy Dulmina is írta. A vezérlőpultnál adtalak hozzá a listámhoz.
    Nem tudom, ezen az oldalon hogyan működnek a dolgok, de kell lehessen hozzáadni ilyen modult is.
    Addig is maradok rendszeres olvasód. 😀

  5. Viki szerint:

    Drága barátosném, keress meg, ha már hazajöttél és kipihented a telelés fáradalmait. Szerintem egy ugyanazon helyről töltölthettük le a hátteret???? — ha igen, akkor akár jobb oldalra is, vagy legalulra is kiteheted a rendszeres olvasókat.
    Küldj e-mailt. várom. Pusszantalak. Viki
    ui: azért kukk be hozzám, hogy tuti egyről beszélünk??? mert már félig alszom. Nekem alul vannak a rendszeres olvasók.
    Én egy Rendszertelen olvasód vagyok, mert majdnem minden nap itt bolyongok egy kicsit 🙂 🙂 Pusszanat.

  6. Andi szerint:

    Én lettem a 100.!!! 🙂 🙂
    Örülök, hogy idetaláltam.
    Nagyon szép a blogod!
    A régi is!

Vélemény, hozzászólás?

