Happy birthday

2geburtstag

Szinte hihetetlen, de eltelt 2 év! Pár nappal elkéstem, – rajtam kívülálló okok miatt -  hogy köszöntsem magunkat. Sokat gondolkodtam, hogy mit is írhatnék a nagy alkalomból. Olvastam sok blogban már, hogy összesítéseket írtak, statisztikákat készítettek. Ilyenekre én most nem ragadtatnám magam, mert tulképp ezek csak számok, azokat én pedig nagyon nem szeretem. A számok mögött valós, hús-vér emberek vannak, akik megtisztelnek azzal, hogy elolvassák a recepteket és megtisztelnek nagyon sokszor kedves szavakkal is. Így inkább most mindenkit, ki erre jár meghívnék egy pohárka (virtulális) pezsgöre, hogy koccintsunk egymás egészségére! Köszönöm nektek, hogy olvastok!

Reklámok
Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

26 hozzászólás a(z) Happy birthday bejegyzéshez

  1. gesztenye szerint:

    Ancsika!

    Én meg köszönöm, hogy olvashatlak és hozod a jobbnál jobb recepteket!!!
    Ölellek és boldog blogszülinapot!

  2. lúdanyó szerint:

    Jövök én is koccintani 🙂 Boldog születésnapot kívánok a blogodnak és persze neked!

  3. Zsiri szerint:

    Szerintem nem túlzok ha királyi többesszámot használok, de mi köszönjük a jobbnál-jobb recepteket, képeket! 🙂 Várom a folytatást 😉

  4. Gizi szerint:

    Boldog születésnapot!!!!!! Még nagyon sok szülinapot,és finomabbnál finomabb recepteket kívánok neked!!!(na meg persze nekünk is) Olyan jó itt nálad nézelődni, örülök hogy annak idején idetaláltam. A koccintásból én sem szeretnék kimaradni. 🙂

  5. MJ szerint:

    boldog szuletesnapot!

  6. balga belga szerint:

    már ideje volt, hogy jelentkezel és boldog szülinapot

  7. Reni szerint:

    váó, már két éve? hát még sokat!! 🙂

  8. Emese szerint:

    Akkor emelem poharam és egészségedre 😀 Még sok sok boldog születésnapot! 😉

  9. Thrini szerint:

    Boldog 2. blogszülinapot kívánok!

  10. Gyöngyi szerint:

    Gratulálok, és boldog szülinapot:)További sok sikert és jó sütést-főzést kívánok kedves Családod, a Saját és a mi örömünkre!

  11. Marcsi szerint:

    Boldog szülinapot!!!!!!!!!!!

  12. duende szerint:

    Isten éltessen Ancsika! És a blogot is! 🙂

  13. Mónika szerint:

    Gratulálok és további sikerest blogolást!:))

  14. Andi-cuki szerint:

    Isten éltessen Téged is és a blogod is még jó sokáig!:-))

  15. szepyke szerint:

    Nagyon boldog születésnapot kívánok nektek egymáshoz!:)) Még sok-sok ilyet!:)

  16. Karulino szerint:

    Egészségedre!

  17. stampoasis szerint:

    prost! további sok-sok blogolásí évet, még több receptet és csodás fotókat kívánok neked (és magunknak), ancsika!!

  18. Wise Lady szerint:

    Gratulálok, boldog blogszülinapot!

  19. ancsika1 szerint:

    Mindenkinek nagyon szépen köszönöm! 🙂

  20. trinity szerint:

    Ancsikám, egyáltalán nem jártam szinte blogokon-szerintem tudod, miért:)))
    Nagyon boldog blogszülinapot Neked , még rengeteg remek receptet, fotót a mi örömünkre!!!
    Puszi!!!

  21. Notburga szerint:

    Minden szépet és jót a továbbiakra!
    Küldtem Neked valamit:
    http://notburga.blogspot.com/2010/01/kreativ-blog-dij.html

  22. ancsika1 szerint:

    Notburga köszönöm szépen! 🙂

  23. Teréz szerint:

    Kedves Ancsika!Boldog születésnapot kívánok a blogodnak és neked!Gratulálok az oldaladhoz!Nap-mint nap várom,hogy olvashassam az új bejegyzéseidet!Köszönöm a sok jó receptet!Teréz

  24. Belly szerint:

    Jaaaajjjjj!

    Remélem nem késtem,8 napba belefér!!!!!!!

    Szánom-bánom!!!!!!!!

    Boldog Blogszülinapot!!!!!!!!!

  25. Viki szerint:

    Szia Ancsám ! Velem nagyon jól jártál, mert én már attól düllöngélek ha a pezsgőre nézek. Igy aztán meghagytam másnak, mert Hozzád jobb, ha egyenes uton jövök :))))) Pusz Neked és Boldog Blog szülinapot.

Vélemény, hozzászólás?

