Amikor az ember még a saját születésnapjáról is lemarad

Bizony, bizony így jártam. Szeretett blogom januárban töltötte a 3. születésnapját és egyáltalán semmilyen ünneplést nem kapott. Nagyon rossz érzésem van emiatt és tudom, hogy csakis az én hibám. Viszont mostanában, amióta csak szenvedek a bloggal nincs túl sok kedvem az íráshoz sem. Szemtelen dolog ez tölem, pedig tudom, hogy sokan vagytok, akik idöröl idöre jöttök és várjátok az új posztokat. Azt is látom és nagyon, nagyon örülök neki, hogy az utóbbi hetekben kaptam nagyon kedves díjakat és elismerést is. Ezúton szeretném megköszönni Nektek, akik gondoltok rám. Sajnos nem csak posztolni nem tudok, ha nem még megjegyzést sem enged írni mindenhová. Képben vagyok és nézegetem a blogokat, csak “nyomot” nem tudok hagyni magam után. Gözerövel dolgozom rajta, még mindíg, hogy helyre tudjam állítani az oldalam és ugyanúgy részese legyek a mindennapoknak, mint elötte voltam.

Így utólag tehát nagyon boldog utólagos blogszülanapot kívánok magunknak!

Várunk benneteket továbbra is, mert minket ez éltet. Köszönjük Nektek!

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Amikor az ember még a saját születésnapjáról is lemarad bejegyzéshez

  1. szepyke szerint:

    A jó Isten éltessen erőben, egészségben, békességben, boldogságban!:)))Mármint a blogot, de vele együtt Téged is!:)

  2. Kata szerint:

    Légyszíves küzdjél Ancsi, várunk vissza, a blogodat isten éltesse, meg persze téged is!:)

  3. trinity szerint:

    Happy blog birthday, Ancsika!!! Várunk itt is!

  4. gesztenye szerint:

    Ancsika!
    Boldog blogszülinapot utólag is.
    Én is várom, hogy visszaálljon minden a régi kerékvágásba.
    Várom a finomabbnál finomabb receptjeidet:-))

  5. Keller Aniko szerint:

    nagyon köszi mindenkinek! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

