3 dinnye + 2 sonka…

… avagy a lusta asszony vacsorája, a “trópusi” estéken

IMG_3522

 

Egyszerüen már nem bírom a meleget. Nagyon elkényelmesedtem, jutott eszembe valamelyik nap. Régen a nyarak sokkal melegebbek voltak és akkor is jártam dolgozni, utaztam a levegötlen metrón, buszon, villamoson, akaratomon kívül szívtam más izzadtságszagát. De túléltem; most meg rinyálok egy kis meleg miatt. :)) Ezzel oda akartam kilyukadni, hogy egyáltalán semmi kedvem nem volt és nincs is vacsorát készíteni, így tegnap este csak felkockáztam 3 különféle sárgadinnyét, tányérra rendeztem Fekete-erdösonkát és lazacsonkát. Akadt még mellé 1-2 jóféle sajt is. A lényeg az, hogy nagyon jót vacsoráztunk.

  

IMG_3523

IMG_3528

Kategória: gyümölcs, vacsora | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

