egy jól sikerült vacsora

Ezen is túl vagyok! És lazán, minden stressz nélkül sikerült a csapatot vendégül látni. Na jó, most már könnyen vigéckedek; pár napja a nagy höségben még rágörcsöltem teljesen a dologra. Aztán hála az én kedves blogtársaimnak jobbnál jobb ötleteket kaptam, már csak dönteni kellett, hogy mik lesznek a befutók. Eldöntöttem, elözö nap mindent (amit csak lehetett elkészítettem) ill. elökészítettem. A vacsora napján pedig csak terítettem és tálalás elött elvégeztem az utolsó simításokat. Került még ezeken kívül az asztalra igazi. görög tzatziki, hidegsült és füstölt pisztráng is. Mindenki elégedett volt az estével: a vendégek jól laktak és pedig fáradtság és stressz nélkül együtt tudtam ülni az asztalnál a többiekkel. Mégegyszer köszönöm Lányok a sok segítséget!🙂

 kollázs

Mozaik pástétom /köszönet  a receptért! Gesztenyének/

 

Collagen

Sült paprikasaláta /Köszönet a receptért! Orsinak/

Kategória: vacsora | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) egy jól sikerült vacsora bejegyzéshez

  1. gesztenye szerint:

    Ancsika!
    De csodás lett a pástétomod:-)))

  2. gesztenye szerint:

    Meg a salátád, meg a kenyérkéd, meg az egész úgy ahogy van:-)))

  3. Mézigörl szerint:

    Guszta! Ebben a sorrendben szeretnék kóstolót… hehe :-))

  4. Bianka szerint:

    Hű ez igen, remek vacsora és micsoda színek

Vélemény, hozzászólás?

