villámgyors

Már kínomban nem tudom, hogy mit kezdjek a szilvával. Teljesen spontán döntöttem el, hogy akkor ma valami laza kis deszertet fogok csinálni. Körülnéztem a hütöben: akadt mascarpone és tejszín is, így adta magát, hogy percek alatt elkészüljön egy roppant egyszerü deszert. Töredelmesen bevallom, hogy hütés után én már 2 kis tálkával el is tüntettem.

 

IMG_3841

Szilvás-szölös villámdeszert

Hozzávalók:

pár szem szilva

pár szem szölö

1-2 e.k. rum

250 g mascarpone

200 ml tejszín

csipetnyi fahéj

2 cs. Bourbon vaniliáscukor

porcukor

3-4 babapiskóta

IMG_3842

 

A gyümölcsöket megmostam, a szilvát kimagoztam és apró kockákra vágtam, a szölöszemeket félbevágtam. Kevés rummal meglocsoltam és félretettem.  A tejszínt kemény habbá vertem. A mascarponét a vaniliáscukorral, a fahéjjal és kb. 1 e.k. porcukorral kikevertem, majd beleforgattam a tejszínt. A babapiskótákat rátördeltem a gyümölcs tetejére, majd a tejszínes mascarponét is rákanalaztam. Tetéjét gyümölcsökkel és citromfüvel díszítettem (még málnát is találtam a kertben) és hütöbe tettem. Higyjétek el, tovább tartott leírni, mint elkészíteni!

 

IMG_3844

Kategória: édességek, gyümölcs, gyors-olcsó, sütés nélkül | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. trinity szerint:

    Nem bírom abbahagyni a nézelődést nálad és csorog a nyálam:)))))

Vélemény, hozzászólás?

