lassan tovább áll a nyár + 2 vacsora

Van még egy kevéske idönk, mielött beköszönt a “nem szeretem idöjárás”. De bármennyire is fájdalmas, búcsúzik a nyár, így ki kell használni minden percet, hogy még a szabadban legyünk és élvezzük a napocska simogató, utolsó sugarait. Amikor csak tehetjük, délutánonként irány az erdö – abból itt felénk hál Istennek sok van! – és nagy sétákat teszünk. Igyekszünk raktározni az illatokból, a szépségböl , a napból. Sajnos már hétvégére sok esöt jelentettek, de én még bízom benne, hogy lesz egy gyönyörü indán nyár is még ebben az évben. Akkor még tehetünk nagy sétákat és tanulhatok tovább fotózni is.

 

öszösz1ösz2  

ösz3ösz4

 

Akkor jöjjön a 2 beígért vacsora.

Az elsö csak egy nagyon egyszerü, sütöben sütött camembert sajt, friss fügével és ropogós bagettel. Állítom, hogy nem cserélném el semmilyen hiper-szuper vacsorára. Kiültem a kertbe, a fa alá és a mennyekben éreztem magam. Próbáljátok ki, ha nem hiszitek!

 

Csöben sült camember

IMG_3834

 

A másik nagy kedvenc pedig a padlizsán. Egyszerüen szinte sosem tudok ellenállni a dundi, lila, majd kidurranó, gyönyörüséges példányoknak. Most gondoltam egy nagyot és másképp készítettem el és most sem csalódtam.

 

IMG_3912

 

Grillezett padlizsán paradicsommal és mozarellával 

 

Hozzávalók:

padlizsán

só, bors

fokhagyma

bazsalikom

kakukkfü

paradicsom

mozarella

olivaolaj

IMG_3931

 

A padlizsánt alaposan megmostam és újjnyi vastak szeletekre vágtam, Besóztam és pár percre félretettem. Közben zúzott fokhagymát vágott bazsalikomt és kakukkfüvet összekevertem olivaolajjal és borssal. A padlizsánokat papírtörlövel letörölgettem és megkenegettem az elökészített olajos, füszeres kencével. Grillrácson mindkét oldalát megsütöttem. Míg sült a padlizsán a paradicsomakat kimagoztam, a mozarellát apró kockákra vágtam. A bazsalikomot és a petrezselyemet csak durvára metéltem. Amikor mindkét oldalán megsült a padlizsán, azon melegében ráhalmoztam a paradicsomot, a mozarellát és megszórtam a füszernövényekkel. Pirítóst adtam mellé.

 

IMG_3934

Kategória: csöben sült, ez + az, grill, sajt, vacsora, zöldség | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) lassan tovább áll a nyár + 2 vacsora bejegyzéshez

  1. Marcsi szerint:

    Nagyon szép az erdő!!!
    Füge, camamber, padlizsán nekem jöhet bármikor.

  2. duende szerint:

    Gyönyörűek a fotók és isteniek az ételek is. Szép koraőszt varázsoltál!🙂

  3. trinity szerint:

    Húúúú…éjjel nézegetlek és olyan, de olyan éhes lettem:)))
    Mindkettő jöhetne egymás után.
    A kirándulásos fotók is csodásak!

  4. ancsika1 szerint:

    Köszi!🙂 minden dícséret jól esik!🙂

Vélemény, hozzászólás?

