marhapofa ragu sáfrányos burgonyával

Amióta megláttam ezt az ételt Éva- Megastrománia oldalán, csak az hajtott, hogy marhapofát kell szerezni és kipróbálni a receptet. Nagyon szeretem a lassan készülö ételeket, különösképp a marhahúsokat. Viszont a hús beszerzése komoly akadályokba ütközött. Idegen országban – még akkor is, ha beszéled a nyelvet – nem egyszerü a dolog, ha nem tudod a pontos nevét annak, amit venni szeretnél. Na, én  nem tudtam! De egy pitbull kitartásával addig mentem, kérdezösködtem, míg sikerült hozzájutni a marhapofához. Úgy jöttem vele haza, mintha a legnagyobb kincsre leltem volna. És végre eljött a hétvége és a marhapofa végsö helyére került: a lábasba. Idözött ott pár órát, majd házasságot kötött a krumplival, a mi legnagyobb örömünkre. Sokat nem szeretnék most erröl írni, nézzetek be Évához: csodás fázis fotókat és teljes leírást fogtok találni. Aztán siessetek marhapofát szerezni! Nem fogjátok megbánni.

 

IMG_4323

Kategória: föétel, hétvége | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

