kakukkfüves kelbimbó gesztenyével

Kicsit eltüntem, ezért mindenkitöl elnézést kérek. Családi problémáim miatt idén nem tudtam hozni a szokott karácsonyi recepteket. Pedig rengeteg mutatni valóm lett volna, amiket még az adventi idöben készítettem. Aztán nem volt elég a bajom, még a PC-m is beadta a kulcsot.  Sajnos cserélték  a merevlemezt, így a fotóim mind elvesztek. Talán nem is az ételfotókat sajnálom a legjobban, persze azokat is – de leginkább  a pótolhatatlan családi képeket. Most újra szent fogadalmat tettem, hogy mindíg, mindent rendszeresen menteni fogok, hogy ilyen mégegyszer elö ne forduljon. Én is csak reménykedek, hogy tanulok a hibámból és “megjavulok”.  Ezért is ódáztam a képek feltöltését, pedig december közepe óta fotóztam párszor.  De ma csodálatosan sütött a nap és kedvem is volt a konyhában sürögni. Így született a mai csoda. Tényleg csoda, mert csoda finom.  Aki szereti a különleges ízeket, mindenképp kóstolja meg. Nem mindennapi, ahogy a kelbimbó kissé kesernyés íze fuzinónál a gesztenye édességével, maguk közé véve a kakukkfüvet. Amikor megláttam  a receptet, rögtön tudtam, hogy nem fogok csalódni. Remélem ti sem fogtok!

IMG_4900

IMG_4901

 

1 maréknyi fött gesztenye

1 maréknyi kelbimbó

2 e.k. vaj

1-1,5 dl zöldségalaplé

1 dl száraz fehérbor

2-3 ágacska kakukkfü

tengeri só

 

IMG_4912

Az elözöleg vízben megfözött gesztenyét meghámoztam, majd a kelbimbókat is megmostam, külsö nem túl szép leveleit leszedegettem. Serpenyöben felmelegítettem a vajat és rátettem a gesztenyét és a kelbimbót pár percig pirítottam, utána felöntöttem a zöldséglével és a borral. Beledobtam a kakukkfüvet is, majd megsóztam. Lassú tüzön bö fél órát pároltam (egészen addig, míg a kelbimbó meg nem puhul)

IMG_4913

Kategória: egytál ételek, zöldség | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. M szerint:

    Drága Mia! Ezt tutira nekem találtad ki.😄 Nyammm…! Zöldséges recepteket méééééééééééég…❤

Vélemény, hozzászólás?

