Sorsolás

Kicsit elkéstem, de csak a közzététellel. A sorsolást pontosan február 14.-én megtartottuk. (Max és én)

Talán még emlékeztek rá, hogy 4. blogszülinapom alkalmából játékot hírdettem. Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki részt vett a játékban. Remélem senki kedvét nem fogja szegni, ha most nem neki kedvezett a szerencse és továbbra is üdvözölhetlek benneteket oldalamon. Akkor nem is csigázom tovább a kedélyeket:

_MG_5761_MG_5762

Gratula Gesztike! Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot és írd meg a címed, hogy hová küldhetem a nyereményt!

Kategória: ez + az | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Gesztenye szerint:

    Azta!
    Egyszer nem nézek be és mik történnek itt:-)))
    Hopsz én nyertem, mert én vagyok Gesztike:-)))
    Annyira örülök, az utóbbi két napban csak jó dolgok történnek velem, szerencsés vagyok ez rám is fér, annyi rossz nap van mögöttem:-))
    Köszike, köszike, köszike:-)))))
    Puszillak!!!

Vélemény, hozzászólás?

