A híres-nevezetes túró rudi torta

Engem is utólért a végzetem! Mégpedig Puffin méltán magasztalt tortájának formájaban. Annyian rákattantak mostanában, hogy már szinte szégyellem feltenni, de ez van. Kicsit féltem nekikezdeni, mert nálunk ugye nincs “normális” túró, csak ez a krémes túrónak nevezett valami. (Lidl-s túró) Azért nem lesz ez rossz így sem! Ma ez volt a desszert ebéd után. Az vesse rám az elsö követ, aki nem próbálta még ki! … vagy nem fogja

(nem is bíbelödnék most a recepttel, csak a fotókat teszem közzé. Itt megtaláljatok)

 

135138

Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

13 hozzászólás a(z) A híres-nevezetes túró rudi torta bejegyzéshez

  1. trinity szerint:

    Ancsika: mesés!!!!!

  2. Csongi szerint:

    Szia! Gyönyörű lett! Nekem is megtetszett ez a torta:) A hozzávalók már itthon vannak, de ma csoki tortát kellett készítenem Gergő kérésére, mivel (kicsit most dicsekedni fogok) kitűnő lett a félévi bizi. Mátékám erős közepes, de rá így is büszkék vagyunk, tudod miért…
    Én holnap fogom elkészíteni, már nagyon kíváncsi vagyok! Puszi Nektek!

  3. Mónika szerint:

    Ez merénylet. Csodás!

  4. erika szerint:

    Ancsa, álomszép és biztosan finom is;)

  5. gesztenye szerint:

    Ancsika!
    Újra megpróbálkozom, hogy írjak Neked, valamiért nem engedi.
    Nagyon szép tortát készítettél.

  6. zsófi szerint:

    Nagyon jol néz ki8. A receptet hol találom meG? 🙂
    Köszi,
    Zsófi

Hozzászólás