nugátos cseresznyés praliné

Akkor gyorsan még egy nagyon finom nyalánkság. Tényleg percek alatt elkészíthetö, abszolút könnyü és gyors. Az eredmény??? Na! azt nem árulom el! Járjatok utána!

Na, jó! annyit mondok csak: megéri!!!!

 

027

 

200 g mogyorós nugát

3-4 e.k. cseresznyepálinka

50 g kókusz v. pálmazsír

2 e.k. likör (Mozart v. cseresznyelikör)

1 doboz koktélcseresznye

 

a koktélcseresznyét elözö nap meglocsoltam a pálinkával és magára hagytam. Másnap félbevágtam a cseresznyéket és minden kapszliba tettem egy-egy fél cseresznyét. A nugátot vízgöz felett megolvasztottam, együtt a kókuszzsírral. Hozzáadtam a likört és azonnal  a kapszlikba kanalaztam. ( a recep szerint nyomózsákba kellett volna tölteni, de nálam tökéletesen müködött mokkáskanállal is – mellesleg nekem így gyorsabb volt!) Nagyon hamar köt, ezért igyekezni kell a dekorálással. Nekem maradt meg cseresznye, azzal, illetve apró csillogó cukorkállal díszítettem. De lehet vágott pizstáciával, vagy bármi mással, ízlés szerint.

Kategória: Advent, édességek, Karácsony, sütés nélkül, Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) nugátos cseresznyés praliné bejegyzéshez

  1. Gizi szerint:

    Nagyon csábító kis nyalánkság, most már nem készítem el, de hamarosan sort kerítek rá.:)

    Nagyon Boldog, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!!!

  2. trinity szerint:

    Gyönyörűségeket alkottál megint! A fotókkal csodaszép szakácskönyv jönne össze hamarosan:)

  3. Szépségesek!:-))Boldog, békés Karácsonyt kívánok Nektek!:-))

  4. Gabah szerint:

    Boldog Karácsonyt, Ancsika! 🙂

  5. szepyke szerint:

    Boldog új évet kívánok szeretetben, békességben!

  6. Van egy nagyon fincsi receptem, egyik nap begépelem,ha nem leszek rest 🙂 Pusz

  7. Mariann (mg) szerint:

    Oks, megígérem, te pedig készítsd majd el, fincsi 🙂 Max hogy van, mizu veletek amúgy? 🙂 Puszka 🙂

Hozzászólás